دردسر جدید استقلال با محمدحسین مرادمند؛ 15 میلیارد بدهید تا بروم!

دردسر جدید استقلال با محمدحسین مرادمند؛ 15 میلیارد بدهید تا بروم!

پایگاه خبری فوتبالی- داستان محمدحسین مرادمند با استقلال وارد مرحله پیچیده‌ای شده است و این بازیکن به سادگی راضی به فسخ قرارداد نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی، مدیریت استقلال پس از پایان لیگ بیست‌وسوم با ارسال نوتیسی قرارداد محمدحسین مرادمند را به‌شکل اتوماتیک تمدید کرد تا این بازیکن نتواند راهی تیم رقیب شود. مرادمند قصد داشت در انتقالی جنجالی به پرسپولیس ملحق شود اما با تمدید قرارداد، این اتفاق رخ نداد؛ تمدید قراردادی که حالا برای فرشید سمیعی گران تمام شده است.

آبی‌ها قصد دارند در کمال آرامش قرارداد محمدحسین مرادمند را فسخ کند اما این مدافع راضی به انجام این کار نشده و صراحتا اعلام کرده تا ریال آخر قرارداد خود را می‌خواهد. فسخ با مرادمند به سقف بودجه استقلال کمک می‌کند و آبی‌های تهران می‌توانند قراردادهایی که در سازمان لیگ ثبت نشده را به ثبت برسانند اما مرادمند از موضع خود کوتاه نمی‌آید. مدیریت استقلال بدون فکر در مورد عاقبت کار برای مرادمند نوتیس ارسال کرد و حالا به یک مشکل جدی خورده است.

مرادمند که در بازی شمس آذر و استقلال در قزوین، از روی سکوها و در کنار مدیران تیمش شاهد بازی شاگردان نکونام بود - حتی اعلام کرده حاضر است یک فصل تیمی نداشته باشد اما قرارداد خود که 15 میلیارد تومان ارزش دارد را از استقلال می‌گیرد. به عبارت دیگر ممکن است مرادمند یک دقیقه هم برای تیم جواد نکونام به میدان نرود اما در پایان فصل 15 میلیارد تومان کاسب شود. باید دید پرونده محمدحسین مرادمند به کجا می‌رسد و آیا مدیریت استقلال می‌تواند او را راضی به فسخ دوستانه کند یا نه.

5793