مسیر متفاوت نکونام برای ورود به زمین شماره دو آزادی؛ نمی‌خواهد با هواداران روبرو شود؟

مسیر متفاوت نکونام برای ورود به زمین شماره دو آزادی؛ نمی‌خواهد با هواداران روبرو شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال این روزها وضعیت متفاوتی را در این تیم تجربه می‌کند.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام این روزها وضعیت مناسبی در استقلال ندارد و ممکن است هر لحظه به او خبر بدهند که به پایان دوران حضورش روی نیمکت استقلال رسیده است. این اتفاق پس از گذشته  3 هفته از لیگ بیست و چهارم افتاده است.

استقلال لیگ جدید را اصلا خوب شروع نکرده است. این تیم در بازی اولش مقابل شمس آذر با یک گل دیرهنگام به پیروزی دو بر یک رسید. در بازی دوم مقابل ملوان بندر انزلی با دو پنالتی کاملا مشکوک از شکست گریخت و در بازی سوم با یک گل به استقلال خوزستان باخت.

این شروع بد به اضافه همه حواشی عجیب و غیر ضروری که از فصل گذشته شروع شده و تا امروز ادامه پیدا کرده است باعث شده جایگاه نکونام روی نیمکت استقلال کاملا متزلزل شود. اتفاق بدتر اما این است که نکونام حمایت سکوها و هواداران استقلال را هم تا حد بسیار زیادی از دست داده است.

از دست دادن حمایت سکوها در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس برای یک مربی بدتر از این است که او حمایت مدیران باشگاه را از دست بدهد. هواداران این دو تیم می‌توانند با حمایت خودشان یک مربی را در تیم‌شان حفظ کنند یا به مدیران باشگاه فشار بیاورند که او را اخراج کند!

حالا این دقیقا اتفاقی است که برای نکونام افتاده است. او برای اولین بار در وررزشگاه فولادشهر و پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان، شعار «حیا کن رها کن» را شنید و به چشم خودش دید که هواداران استقلال خواهان رفتن او هستند.

البته این کمرنگ شدن حمایت هواداران استقلال از نکونام مربوط به بازی با استقلال خوزستان نیست. او در پایان فصل گذشته و وقتی در روز آخر قهرمانی لیگ بیست و سوم را از دست داد هم متوجه شد که دیگر پایگاه قدرتمندی نزد هواداران استقلال ندارد.

شاید برای همین است که نکونام این روزها احساس می‌کند دیگر نباید با هواداران استقلال روبرو شود. نکونام مدتی است که مسیر متفاوتی را برای وارد شدن به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی طی می‌کند. او قبلا از همان دری وارد ورزشگاه آزادی می‌شد که بازیکنان و هواداران وارد می‌شدند. اما مدتی است که از یک درب دیگر وارد زمین شماره دو آزادی و از آن خارج می‌شود. احتمالا هم به این دلیل است که نمی‌خواهد با هواداران شاکی و عصبانی استقلال روبرو شود.

1359