استوری اینستاگرامی همسر کاسمیرو در واکنش به انتقادات (عکس)

استوری اینستاگرامی همسر کاسمیرو در واکنش به انتقادات (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - همسر کاسمیرو به انتقاد هایی که پس از بازی منچستریونایتد مقابل لیورپول به کارلوس هنریکه کاسمیرو می شود، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف لیورپول رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. روی گل های اول و دوم لیورپول، کاسمیرو مقصر بود و با عملکرد ضعیفش و توپ لو دادنش موجب شد تا لیورپول دو گل بزند.

با به پایان رسیدن بازی، انتقاد ها علیه کاسمیرو در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد شده است و هواداران منچستر یونایتد از او خواسته اند تا خداحافظی کند و به سراغ فروش کباب و همبرگر و مرغ سوخاری برود!

حالا آنا ماریانا، همسر کارلوس هنریکه کاسمیرو، در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک استوری منتشر کرده است که در آن تصویر افتخاراتی که کاسمیرو به دست آورده است را می بینیم. در این میان پنج قهرمانی کاسمیرو در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بیشتر از سایر جام ها به چشم می خورد و آن ها در بالا قرار داده شده اند. در حقیقت منظور آنا ماریانا این بوده است که کاسمیرو افتخارات زیادی در دوران حرفه ای خود به دست آورده است و بازیکن بزرگی است.

برخی از هواداران منچستر یونایتد به این تصویری که همسر کاسمیرو منتشر کرده است هم انتقاد کرده اند و گفته اند که این افتخارات مربوط به دوران حضور کاسمیرو در رئال مادرید هستند و این بازیکن برزیلی آن سطحی که در رئال مادرید داشت را در منچستر یونایتد به نمایش نمی گذارد.

1470