کاسمیرو خرید خوبی برای منچستریونایتد نخواهد بود!

کاسمیرو خرید خوبی برای منچستریونایتد نخواهد بود!

پایگاه خبری فوتبالی - دیتمار هامان ستاره سابق لیورپول و منچسترسیتی از حرکت باشگاه منچستریونایتد برای خرید کاسمیرو انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد شروع بسیار بدی با اریک تن هاگ در فصل جدید داشته است. آن‌ها در دو دیدار اول خود برابر برایتون و برنتفورد به ترتیب با نتایج 2-1 و 4-0 شکست خوردند. این باخت‌ها خشم هواداران یونایتد را در شبکه‌های مجازی برانگیخت و حتی باعث شد تا مدیران این باشگاه به فکر تقویت تیم باشند. آن‌ها تاکنون موفق به خرید تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینز و کریستین اریکسن شده بودند، اما نیاز مبرم آن‌ها به یک هافبک دفاعی بسیار حس می‌شد، چون زوج فرد و مک‌تومینای اصلاً نمایش خوبی نداشته‌اند.

شیاطین سرخ ابتدا به سراغ جذب آدرین ربیو هافبک فرانسوی یوونتوس شدند، اما این مذاکرات به خاطر حقوق بالای ربیو به بن بست خورد. سپس مدیران یونایتد گزینه جذاب کاسمیرو را بررسی کردند و پس از مذاکره با ایجنت این ستاره برزیلی و مدیران رئال مادرید، توانستند او را به خدمت بگیرند. 

حالا دیدی هامان درباره این خرید بزرگ شیاطین سرخ به میرور گفت: "کاسمیرو یک بازیکن بزرگ است و برای فهمیدن این موضوع، باید نگاهی به افتخاراتش در مادرید بیاندازید. اما او قرار نیست در منچستریونایتد لیگ ببرد، مگر نه؟ تنها دو بازی از فصل گذشته، اما کاملاً مشخص است که یونایتد جایی در بین مدعیان قهرمانی ندارد. آن‌ها چند سال از لیورپول و منچسترسیتی عقب هستند و حالا چلسی، تاتنهام و آرسنال نیز از آن‌ها پیشی گرفته‌اند. خرید کاسمیرو یک قدم کوچک رو به جلو است، اما او جوابگوی نیازهای یونایتد نیست. چند سالی طول می‌کشد تا یونایتد بخواهد برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند."

4416