انتقاد صریح ستاره رئال مادرید از تصمیم کاسمیرو برای رفتن به منچستریونایتد

انتقاد صریح ستاره رئال مادرید از تصمیم کاسمیرو برای رفتن به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید اعتراف کرد که از تصمیم کاسمیرو برای پیوستن به منچستریونایتد متعجب شده است. 

به گزارش فوتبالی، بالاخره مسیر رئال مادرید و کاسمیرو از یک دیگر جدا شد و این بازیکن بعد از گذراندن هشت فصل حضور در سانتیاگو برنابئو و کسب جام‌های زیاد از جمله پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، با مبلغ 60 میلیون یورو + 10 میلیون یورو پاداش راهی منچستریونایتد شد تا ماجراجویی تازه‌ای در زندگی‌اش تجربه کند. 

به نقل از سایت آ اس، کاسمیرو به همراه لوکا مودریچ و تونی کروس خط هافبک قدرتمند لوس بلانکوس را در 8 سال اخیر تشکیل دادند و یکی از دلایل اصلی موفقیت رئال مادرید در اروپا، بدون شک این 3 نفر بودند. حالا کروس درباره این انتقال به خبرنگاران گفت: "من از تصمیمش متعجب شدم. او می‌خواست چیز جدیدی امتحان کند. 30 سال سن داشت و می‌دانست که در دو یا سه سال آینده، دیگر فرصتی برای تجربه کردن ماجراجویی جدید برایش پیش نخواهد آمد. حالا او در سن خوبی برای رفتن به باشگاه جدید قرار دارد."

"ابتدا فکر می‌کردم اخبار پیوستنش به منچستریونایتد فقط شایعه است. خروج او از برنابئو برای من سورپرایز بود. لیگ اروپا به جای لیگ قهرمانان اروپا یک تفاوت بسیار بزرگ است."

4416