موتور مهندس استقلال در تیم ملی روشن می‌شود؟ (عکس)

موتور مهندس استقلال در تیم ملی روشن می‌شود؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ابوالفضل جلالی امیدوار است در تیم ملی بتواند با گل یا پاس گل موتور خود را برای فصل جدید روشن کند.

به گزارش فوتبالی، ابوالفضل جلالی مهندس استقلال که فصل قبل رقابت تنگاتنگی را با ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتور داشت، در نهایت با ثبت 10 پاس گل در رده دوم قرار گرفت.

جلالی پیش از شروع فصل بییست و چهارم در مقطعی برای گذراندن خدمت از استقلال جدا شد و قرار بود راهی انزلی شود تا پیراهن ملوان را برتن کند اما در نهایت با دریافت کفالت پدرش، به استقلال برگشت تا همچنان در جمع آبی‌های پایتخت به کار خود ادامه بدهد. 

جلالی که به دلیل مصدومیت، دو بازی ابتدایی استقلال مقابل شمس آذر و ملوان را از دست داده بود، در بازی با استقلال خوزستان به لیست استقلال برگشت و به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 62 وارد بازی شد تا فصل بیست و چهارم به شکل متفاوتی برای او آغاز شود.  

مدافع چپ استقلال یکی از بازیکنانی بود که نامش در لیست اسامی دعوت شده به تیم ملی برای دو بازی مقابل قرقیزستان و امارات دیده می‌شود و حالا او پس از مصدومیت و حضور در تیم ملی، انگیزه زیادی دارد تا اولین گل یا پاس گلش را در تیم ملی به ثبت برساند و همچون فصل گذشته عملکرد درخشانی داشته باشد. استقلالی‌ها هم چشم‌انتظار روشن شدن موتور مدافع خود هستند تا جناح چپ استقلال همانند فصل پیش برای هر تیمی خطرناک باشد.

2636