دیدارهای مهم هفته اول لیگ قهرمانان در چه روزهایی برگزار می‌شوند؟

دیدارهای مهم هفته اول لیگ قهرمانان در چه روزهایی برگزار می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- پس از آن‌که قرعه‌کشی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد، ظهر امروز تاریخ برگزاری این مسابقات هم تعیین شد که در این مطلب به بازی‌های تیم‌های بزرگ در هفته اول می‌پردازیم.

به گزارش فوتبالی، لیگ قهرمانان اروپای فصل 2024-2025 به زودی برگزار می‌شود و 36 تیم برای رسیدن به جام قهرمانی با همدیگر دیدار می‌کنند. این فصل اولین دوره از ورژن جدید مسابقات لیگ قهرمانان اروپا است. فصل گذشته رئال مادرید توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. کهکشانی‌ها تبدیل به آخرین قهرمان ورژن 32 تیمی این مسابقات شدند. حالا باید دید در فرمت جدید این رقابت‌ها کدام تیم قهرمان می‌‌شود.

یکی از تغییراتی که لیگ قهرمانان اروپا نسبت به فصل گذشته دارد این است که بازی‌ها به جای دو شب در سه شب برگزار می‌شود. مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در شب‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

در هفته اول این مسابقات، در شب اول و در تاریخ 27 شهریور، تیم‌های لیورپول و آث میلان به مصاف همدیگر می‌روند. دیداری که یادآور فینال تاریخی 2005 لیگ قهرمانان است. در همین شب، بایرن مونیخ در مقابل دینامو زاگرب به میدان می‌رود. جدال رئال مادرید و اشتوتگارت، دیگر بازی مهم شب اول مسابقات است.

در شب چهارشنبه، 28 شهریور، منچسترسیتی و اینتر در برابر هم صف‌آرایی می‌کنند، دیداری که تکرار فینال 2022-2023 لیگ قهرمانان هم هست. پاری سن ژرمن – خیرونا و بروسیا دورتموند – کلوب بروژ دیگر دیدارهای شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان اروپا هستند.

در پنج‌شنبه شب، 29 شهریور، بارسلونا به مصاف موناکو می‌رود. همچنین آرسنال در مقابل آتالانتا، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا می‌رود. اتلتیکو مادرید و آربی لایپزیش، دیگر دیدار حساس هفته اول را برگزار می‌کنند.

1428