خودنمایی یک جوان بین ستاره‌ها؛ چه شوتی زدی هاشم‌نژاد! (ویدیو)

خودنمایی یک جوان بین ستاره‌ها؛ چه شوتی زدی هاشم‌نژاد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - گل اول تراکتور به هوادار با کار تیمی زیبای امیرحسین حسین‌زاده و مهدی هاشم‌نژاد به دست آمد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در حضور تعداد زیادی از تماشاگرانش در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران میهمان هوادار است. دیداری که دراگان اسکوچیچ نسبت به ترکیب بازی با پرسپولیس تغییری در ترکیب ابتدایی آن ایجاد نکرده تا تی‌تی‌ها که بازی قبلی نمایش مطلوبی داشتند، با همان آرایش برابر شاگردان سید مهدی رحمتی قرار بگیرند.

این دیدار تا دقیقه ۳۰ با نتیجه تساوی دنبال می‌شد که کار تیمی تراکتوری‌ها در نهایت با شوت زیبای مهدی هاشم‌نژاد منجر به گلزنی شد تا تی‌تی‌های حاضر در استادیوم غرق در خوشحالی شوند.

دقیقه ۳۰ بود که امیرحسین حسین‌زاده توپ هوایی ارسال شده به جناح راست هجومی تراکتور را با کنترل سینه‌ای زیبا در اختیار هاشم‌نژاد قرار داد و این وینگر جوان با چند قدم حمل توپ، تصمیم به شوتزنی با پای چپ گرفت و قفل دروازه آرشا شکوری را باز کرد تا این سنگربان جوان دومین گل فصل خود را دریافت کند.

گل مهدی هاشم‌نژاد به تراکتور

جالب اینکه هاشم‌نژاد و حسین‌زاده فصل گذشته در پست وینگر چپ به عنوان دو رقیب در تراکتور حضور داشتند ولی اسکوچیچ با بازی دادن به مهدی ترابی در پست وینگر چپ، هاشم‌نژاد را در پست وینگر راست و حسینزااده را به عنوان مهاجم نوک در ترکیب ابتدایی قرار می‌دهد.

باید منتظر ماند و دید هوادار که در دو بازی قبلی خود موفق به گلزنی نشده، موفق خواهد شد اولین گل فصل خود را در بازی با تراکتور وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرده و به بازی برگردد یا نه.

1997