پایان قراردادها و سیاست تراکتور؛ فعلاً دنبال تمدید با یک نفر!

پایان قراردادها و سیاست تراکتور؛ فعلاً دنبال تمدید با یک نفر!

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد هشت بازیکن تراکتور در پایان فصل جاری لیگ برتر به اتمام خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، یکی از انتقادات اساسی به تراکتور و مدیران این تیم، تغییرات بسیار زیاد و عوض شدن شاکله تیم نسبت به فصل گذشته است. برای اثبات این ادعا نیازی نیست به فصول دورتر برگردیم و کافیست تیم فصل گذشته که به مقام چهارم رسید را با تیم فصل جاری که در رتبه چهارم قرار دارد، مقایسه کنید. 

در شرایطی که محمدرضا زنوزی خبر از عدم علاقه به ادامه تیمداری در تراکتور و واگذاری داده، این تیم در پایان فصل با نگرانی بزرگی مواجه خواهد شد. هشت بازیکن کنونی تراکتوری ها در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد و البته تعدادی از نفرات هم با وجود داشتن قرارداد، شاید نخواهند فصل آینده در تبریز توپ بزنند.

احسان مرادیان، محمد آقاجانپور، سید محمد حسینی، صفا هادی، گوستاوو واگنین،  بهزاد سلامی، مهدی عبدی و مهدی هاشم نژاد این هشت بازیکن هستند که در پایان فصل قراردادی با تی‌تی‌ها نخواهند داشت.

البته علاوه بر این نفرات صحبت از احتمال جدایی بازیکنانی نظیر مهدی شیری، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین زاده، محمد قنبری، میلوش دلتیچ، ارسلان مطهری و سجاد آشوری هم هست تا احتمال ایجاد تغییر به ۱۵ بازیکن برسد.

در این بین گفته می شود مدیران تراکتوری از مدتی پیش فقط به دنبال تمدید یک نفر بوده اند و آن وینگر جوان و گیلانی تی‌تی هاست. مهدی هاشم نژاد که ۲۳ سال را رد کرده و فصل بعدی سهمیه بزرگسال محسوب خواهد شد و این بازیکن جوان تنها نامی است که مدیران تیم تبریزی مدتی هست پیشنهاد تمدید قرارداد به وی داده و شرایطش را جویا شده اند.

البته این علاقه تراکتوری ها هنوز منجر به تمدید قرارداد وینگر گیلانی نشده و البته گفته می شود تراکتور در نظر دارد به چند نفر از بازیکنان دیگر خود هم پیشنهاد تمدید دهد ولی فعلاً که چنین اتفاقی نیفتاده و در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر و باتوجه به ادعای واگذاری، شرایط باشگاه محبوب تبریزی چندان شفاف و مشخص نیست.

1997