هاشم‌نژاد: تراکتور با خمز برمی‌گردد/ حواشی مجازی برای ما مهم نیست

هاشم‌نژاد: تراکتور با خمز برمی‌گردد/ حواشی مجازی برای ما مهم نیست

پایگاه خبری فوتبالی – وینگر جوان تراکتور می‌گوید یکسری از صفحات مجازی برای این تیم حاشیه می‌سازند.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار فوتبالی درباره سه باخت اخیر تیمش عنوان داشت: «سه باخت پشت سر هم داشتیم که دوتای آن‌ها در زمین خودمان بود و هواداران زیادی از جاهای مختلف آمده بودند که شرمنده آن‌ها شدیم. بدانید که ما همه تلاش خود را کردیم ولی به خاطر عدم هماهنگی و البته بدشانسی امتیازات را از دست دادیم. با این حال تیم خیلی خوبی داریم و مطمئنم که روند تیم روز به روز بهتر خواهد شد.»

وینگر خوش‌تکنیک تی‌تی‌ها معتقد است هواداران باید همچنان پشت تیم باشند: «هواداران حق دارند ناراحت باشند ولی باید صبوری کنند و اینجاست که باید خودشان را نشان دهند. البته برای شخص خود من پیام‌های مثبت زیادی فرستاده می‌شود و پیام‌های حمایتی که همیشه پشت تیم هستند را بسیار دریافت می‌کنم. خوشحالم که باشگاه تراکتور چنین هواداران بزرگی دارد.»

هاشم‌نژاد مدعی است برخی صفحات محازی برای این تیم حاشیه درست می‌کنند: «من خودم در تبریز زندگی می‌کنم و تمام کسانی که مرا می‌بینند، حرف‌های مثبت می‌زنند و بیشترشان از عملکردم راضی هستند چرا که می‌بینند که تمام تلاش خود را می‌کنم و چیزی کم نمی‌گذارم. با این حال یک سری افراد یکی، دو پیج و صفحه دارند که موفقیت تراکتور برایشان مهم نیست و به فکر منافع شخصی خودشان هستند. این موضوع روی تیم ما که بازیکنان حرفه‌ای دارد، تاثیری نمی‌گذارد و ما برای هواداران تمام تلاش خود را می‌کنیم. مطمئنا روند تیم بهتر خواهد شد و هیچ ارزشی برای این افراد که گفتم قائل نیستیم پس خود را خسته نکنند!»

وینگر گیلانی راجع به کاپیتانی شجاع خلیل‌زاده چنین نظری دارد: «آقا شجاع یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و رفتاری که نسبت به تمام تیم دارد، لذت‌بخش است. از جوان‌ترین عضو تا نفر باتجربه‌ از ایشان روحیه می‌گیرد و اینکه از بهترین مدافعان ایران است. من خوشحالم که کنار ایشان بازی می‌کنم.»

هاشم‌نژاد باوجود داشتن هم‌پستی‌های نامدار به عملکرد خود مطمئن است: «از این موضوع خیلی خوشحالم که هم‌پستی‌های خوبی دارم. با این حال از شرایط فنی خودم باخبرم و به کارم اطمینان دارم. مطمئن باشید که کارهای بزرگی می‌توانم انجام دهم.»

او وجود هرگونه درگیری در رختکن این تیم را تکذیب می‌کند: «من خودم در رختکن هستم و رفاقتی که ما با بازیکنان خارجی داریم، فکر نکنم در هیچ تیمی در ایران باشد. می‌توانید از خود خارجی‌ها بپرسید که چقدر رفیق هستیم. تمامی تصمیمات در تیم با نظر همه بازیکنان گرفته می‌شود و هیچ چیزی نمی‌تواند رابطه ما را خراب کند و این حرف‌ها برای چند پیج و صفحه‌ای است که اشاره کردم که می‌خواهند تیم را خراب کنند که به جایی هم نخواهند رسید.»

وینگر ریزنقش قرمزها در پایان مدعی است تراکتور دوباره با خمز اوج خواهد گرفت: «ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و در بازی با الشارجه هم نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. دقایقی از بازی، الشارجه با آن بازیکنان نامدار حتی نتوانست به نیمه تیم ما بیاید. رفته رفته بهتر می‌شویم و ‌انشاالله از این هفته بردهای ما شروع شود. آقای خمز مربی بزرگی است و به نظرم نه تنها تراکتور که همه ایران از این موضوع خبر دارند. باید به مربی فرصت داد تا همانند پارسال فوتبال زیبا و نتایج خوب را باهم ببینیم.»

1997