آثار جراحت بر روی بدن مهدی هاشم‌نژاد/ تراکتوری‌ها معتقد به اعلام پنالتی بودند! (عکس)

آثار جراحت بر روی بدن مهدی هاشم‌نژاد/ تراکتوری‌ها معتقد به اعلام پنالتی بودند!  (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور در تقابل با ذوب آهن شکست خورد و اولین باخت فصل خود را تجربه کرد. 

به گزارش فوتبالی، تراکتور که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر یکی از کهکشانی‌ترین اسکوادهای خود در طی سال‌های اخیر را در اختیار دارد و هواداران این تیم جز قهرمانی به چیزی دیگری فکر نمی‌کنند بازهم در تقابل با ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان محمد ربیعی شد. 

تراکتور که در این مسابقه خانگی موقعیت‌های زیادی را به روی دروازه ذوبی‌ها ایجاد کرد یکی از پس دیگری از آن‌ها را روی کم‌دقتی مهاجمان خود از دست داد و در ادامه روی یک غافلگیری و اشتباه در یارگیری مهاجمان حریف در حین ضدحمله حسابی مجازات شد و دروازه بیرانوند روی ضربه لطفی، فرو پاشید تا بدین ترتیب اولین باخت تی‌تی‌ها در لیگ بیست و چهارم رقم بخورد. 

در جریان این مسابقه، مهدی هاشم‌نژاد که یکی از بازیکنان باکیفیت و آینده‌دار تراکتور به حساب می‌‌آید برخوردی شدیدی با بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه این تیم داشت که همه هواداران تراکتور، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم معتقد بودند باید این صحنه را حسن اکرمی پنالتی اعلام می‌کرد اما چنین اتفاقی رقم نخورد. با این وجود، همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید آثار جراحت آن برخورد روی بدن مهدی هاشم‌نژاد پدیدار شده است!

 تراکتور در این مسابقه 10 نفره هم شد و با اخراج حسین‌زاده، قوای هجومی این تیم به طرز عجیبی فروکش کرد. 

9098