مصدومیت بازیکنی که در لیست فروش بارسلونا قرار دارد

مصدومیت بازیکنی که در لیست فروش بارسلونا قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی بارسلونا با مصدومیت در پای چپ مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا روز شنبه در پیامی در صفحه توییترش اعلام کرد که کریستنسن مصدوم شده است. این بازیکن باید دوران ریکاوری خود را آغاز کند و باشگاه بارسلونا فعلا زمان دقیق بازگشتش را اعلام نکرده است.

کریستنسن در بازی بارسلونا و والنسیا در هفته اول لالیگا نیمکت نشین بود و شایعات زیادی در مورد فروشش وجود داشت.  در حقیقت کریستنسن یکی از گزینه های بارسلونا برای فروش در این تابستان بود تا جا برای خریدهای جدید باز شود و حالا مصدومیتش شاید کار فروش او را مشکل کند.

بارسایی ها فقط شش روز دیگر برای بستن لیست خود فرصت دارند. آنها در روزهای اخیر مجبور شدند که با جدایی گوندوغان موافقت کنند تا بتوانند نام دنی اولمو را در لیست ثبت کنند اما تا این لحظه موفق به این کار نشده اند. بارسا روی پول فروش میکاییل فی مدافع سنگالی به رن حساب باز کرده است و کریستنسن نیز یکی از بازیکنانی بوده که در لیست فروش آنها قرار داشته است. در هر صورت مدیران بارسلونا همچون سالهای اخیر برای یک بار دیگر در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی دچار تکاپو شده اند تا هم بازیکنان مورد نظرشان را به ترکیب اضافه کنند و هم از فروش بازیکنان مازادشان درآمدزایی کنند.

4125