خیلی سریع خودم را با سیستم بارسلونا وفق خواهم داد

خیلی سریع خودم را با سیستم بارسلونا وفق خواهم داد

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی بارسلونا ادعا کرد که خیلی سریع می‌تواند خودش را با سیستم بلوگرانا و ژاوی وفق بدهد. 

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها تابستان شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنند. آن‌ها پس از کلی جر و بحث و دعواهای طولانی، قرارداد عثمان دمبله را تا 2024 تمدید کردند و سپس موفق شدند رافینیا را از چنگ چلسی و آرسنال بربایند و در نهایت علیرغم شنیدن جواب‌های منفی و توهین‌های بسیار، روبرت لواندوفسکی را با مبلغی نزدیک به 50 میلیون یورو به خدمت گرفتند تا خط حمله آتشینی برای فصل بعد در اختیار داشته باشند. علاوه بر آن، بلوگرانا فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به صورت مجانی در اختیار گرفت.

به نقل از اسکای اسپورتس، کریستنسن دانمارکی که فصل گذشته را برای چلسی به میدان می‌رفت، به خبرنگاران گفت: "من چیزهای زیادی در این هفته یاد گرفتم و حالا باید قدم بعدی را بردارم. اگرچه من با هم تیمی‌هایم تمرین می‌کنم، اما بهترین راه شناخت آن‌ها، بازی کردن در زمین است و به نظرم اینطوری راحت تر می‌توانم با آن‌ها آشنا شوم."

"کادرفنی هنوز چیز متفاوتی از من نخواسته و من کارها را به شیوه خودم جلو می‌برم. شاید در بازی‌ها چیز خاصی از من بخواهند، اما نگران نباشید، من قدرت یادگیری بالایی دارم."                                                                                                                                                                      

4416