خداحافظی ستاره موردنظر بارسلونا با چلسی

خداحافظی ستاره موردنظر بارسلونا با چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی چلسی رسماً خبر از خروجش از استمفورد بریج را داد و حالا فقط منتظر اعلام رسمی کاتالان‌هاست. 

به گزارش فوتبالی، آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه هافبک ساحل عاجی میلان دو بازیکنی هستند که با پایان فصل گذشته، قراردادشان نیز با باشگاه‌های چلسی و میلان به پایان رسید و دو بازیکن مدنظر بارسلونا برای تقویت تیم هستند. حالا مدافع بیست و شش ساله دانمارکی با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی با چلسی، باشگاهی که از فصل 2012-13 در آن توپ می‌زد خداحافظی کرد. 

به نقل از مارکا، کریستنسن در این باره نوشت: "ممنون برای همه چیز. در سن 16 سالگی برایم ترک دانمارک بسیار سخت بود و تنها گزینه من، پیوستن به چلسی بود. از زمانی که به لندن آمدم، احساس کردم در خانه هستم. از جیم فریزر و نیل بث تشکر می‌کنم که خیلی سریع مرا عضوی از خانواده خودشان تلقی کردند."

"یکی از لحظات خاص من در این باشگاه، قهرمانی در اف ای کاپ جوانان و لیگ قهرمانان جوانان است. آن تیم تشکیل شده از بازیکنان بااستعداد و جوانی بود و من افتخار می‌کنم عضوی از آن تیم بودم. سال گذشته بهترین لحظه فوتبالی‌ام در پورتو با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد."

"بعد از سپری کردن 10 فصل فوق العاده در این باشگاه، حالا احساس کردم که وقت جدایی سر رسیده است."

4416