مدافع فیکس بارسلونا در راه لیگ انگلیس

مدافع فیکس بارسلونا در راه لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - ماتئو آلمنی مدیر فوتبال بارسلونا تصمیم گرفته که تیم کاتالان را ترک کند و برای نقل و انتقالات تابستانی در باشگاه استون ویلا مشغول به کار شود.

به گزارش فوتبالی، استون ویلا شرایط مالی بسیار خوبی دارد و دست آلمنی برای خرید بازیکنان مورد نظرش باز است. یکی از گزینه های مدیر فوتبال سابق بارسلونا، آندریاس کریستنسن مدافع 27 ساله دانمارکی تیم کاتالان است.

در حقیقت وبسایت "بیرمنگام لایو" گزارش داده است که استون ویلا به صورت جدی به جذب کریستنسن فکر می کند. آلمانی نقشی کلیدی در انتقال رایگان کریستنسن از چلسی به بارسلونا داشت و حالا می خواهد این مدافع را به لیگ برتر انگلیس برگرداند.

مدیران استون ویلا از عملکرد اونای امری راضی هستند و می خواهند بر اساس برنامه های او در نقل و انتقالات تابستانی عمل کنند. امری نیز از جذب کریستنسن حمایت کرده است. مدافع دانمارکی فصل درخشانی در نیوکمپ داشته است و از نظر دفاعی و در زمینه بازیسازی، قدرت سرزنی و دفع توپ عملکرد درخشانی داشته است.

بارسلونا با دریافت فقط یازده گل در لالیگا فصل بسیار درخشانی داشته و کریستنسن نیز یکی از بنیان های دفاعی تیم ژاوی بوده است. آندریاس تا 2026 با بارسا قرارداد دارد اما اگر ویلا پیشنهاد خوبی ارائه بدهد، بارسا به خاطر مشکلات مالی خود از آن استقبال خواهد کرد. قیمت کریستنسن در سایت ترانسفرمارکت در حال حاضر 30 میلیون یورو است.

4125