منچستریونایتد تصمیمی برای فروش ستاره انگلیسی خود ندارد

منچستریونایتد تصمیمی برای فروش ستاره انگلیسی خود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از کش و قوس‌های فراوان، به نظر می‌رسد که مدیران منچستریونایتد تمایلی ندارند تا سانچو را به صورت قرضی از دست بدهند و اگر پیشنهاد دائمی خوبی برای او ارائه نشود، این ستاره انگلیسی را حفظ خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو یکی از بازیکنان پرحاشیه فوتبال اروپا در فصل گذشته بود. ماجرای درگیری او با اریک تن هاگ سروصدای زیادی در رسانه‌ها کرد. مدیران باشگاه در پی این درگیری تصمیم گرفتند در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان 2024، این بازیکن را به صورت قرضی به فروش برسانند. سانچو در نیم‌فصل به دورتموند برگشت و توانست عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد. او به زنبورهای دره روهر کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند. درخشش سانچو در پیراهن دورتموند یک پیام مهم برای سرمربی هلندی منچستریونایتد در پی داشت.

در تمرینات پیش‌فصل امسال، تن هاگ و سانچو کدورت‌ها را کنار گذاشتند و حتی تن هاگ در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی خود اعلام کرد که مشکلات بین او و سانچو حل شده است. با این وجود اما همچنان مدیران باشگاه تصمیم جدی برای فروش این بازیکن داشتند. چند باشگاه از جمله یوونتوس شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند.

به نقل از نشریه د اتلتیک، مدیران منچستریونایتد در حال حاضر ترجیح می‌دهند به جای این که سانچو را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهند، او را در تیم خود نگه دارند. 

1428