هشدار جدی تن هاگ به ستاره منچستریونایتد

هشدار جدی تن هاگ به ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد به جیدون سانچو توصیه کرد آرام بماند و به خاطر بازی نکردن عصبانی نشود، چون بالاخره یک فرصت خوب نصیبش خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو هفته پیش جایی در لیست اریک تن هاگ برای بازی با فولام در لیگ برتر انگلیس نداشت و همچنین توضیح داده شد که غیبت او به خاطر خروج احتمالی او از یونایتد نیست، بلکه به خاطر ترافیک سنگین یونایتد در پست وینگر است. 

به نقل از سایت گل، سال گذشته بعد از بازی با آرسنال، جیدون سانچو به خاطر اعتراض به اریک تن هاگ در شبکه های اجتماعی، از لیست منچستریونایتد خط خورد و حتی به بروسیا دورتموند قرض داده شد. این ستاره 24 ساله در آلمان خوش درخشید تا برخی از باشگاه ها به او علاقه مند شوند. 

حالا تن هاگ در آخرین مصاحبه خود راجع به سانچو گفت: "باید این موضوع را مدیریت کنیم. رفتار تمامی بازیکنان بسیار مهم است. برخی اوقات، آن ها ناامید و سرخورده می شوند، اما باید با این موضوع کنار بیایند، چون شما به همراه تیم برنده می شوید. تا ماه می سال آینده، قهرمان معلوم می شود و من در طول فصل به تمامی بازیکنان نیاز دارم و آن ها باید با انگیزه باشند. این انتظار ما نیست، بلکه وظیفه آن هاست."

4416