خبر جدید و تلخ رییس ایفمارک؛ یک بازیکن لیگ یکی دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند!

خبر جدید و تلخ رییس ایفمارک؛ یک بازیکن لیگ یکی دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند!

پایگاه خبری فوتبالی- دکتر زهره هراتیان در حاشیه مراسم برگزاری قرعه‌کشی مسابقات لیگ یک، خبر ناراحت‌کننده‌ای را داد.

به گزارش فوتبالی، مرکز پزشکی فیفا در ایران یا همان ایفمارک که هر ساله وضعیت سلامتی بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی فوتبال ایران را به خوبی رصد می‌کند و قبل از آغاز فصل به معاینات تخصصی آن‌ها می‌پردازد حالا به یک اتفاق تلخ دیگر برخورد کرده است. 

دکتر زهره هراتیان که در سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای به فوتبال ایران از نظر پزشکی ارائه کرده در حاشیه مراسم برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ یک، خبری ناراحت‌کننده و البته مهم را رسانه‌ای کرد. رییس ایفمارک گفت: " یک بازیکن لیگ یکی به علت گرفتگی عروق که معمولا در این سنین نادر است و افراد بالای 60 سال دچار آن می‌شوند دیگر نمی‌تواند به فوتبال خود ادامه بدهد و اگر این موضوع را متوجه نمی‌شدیم ممکن بود در یک جریان برگزاری یک مسابقه دچار ایست قلبی شود!" 

طی روزهای اخیر تنها دو تیم شهرداری نوشهر و پیکان تهران از لیگ یک برای معاینات به ایفمارک مراجعه کرده‌اند و این بازیکن قطعا در یکی از این دو تیم مشغول به بازی کردن بوده است! 

سال گذشته هم چنین بحثی درباره حمید بوحمدان مطرح شده بود که به علت عارضه‌ای که دارد نمی‌تواند به فوتبال ادامه بدهد اما او ظاهرا درمان کرده تا همچنان در بالاترین سطح فوتبال ایران مشغول به فعالیت باشد.

9098