زهره هراتیان در آزمون تئوری و عملی فیفا پذیرفته شد

زهره هراتیان در آزمون تئوری و عملی فیفا پذیرفته شد

پایگاه خبری فوتبالی – موفقیت‌های کم‌نظیر رییس ایفمارک ایران همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، دکتر زهره هراتیان که ریاست سازمان ایفمارک یا همان مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی‌های فوتبال ایران را بر عهده دارد در آزمون تئوری و عملی فیفا پذیرفته شد. دکتر هراتیان هفته گذشته در آزمون دوره پیشرفته پزشکان شرکت کرد و با کسب نمره حداکثری مجددا در بانک پزشکان فیفا قرار گرفت.

کمیته پزشکی فیفا اخیرا تصمیم گرفته است که از پزشکان متخصص فعال در حوزه فوتبال استفاده کند. به همین منظور آزمونی را برگزار کرد. در این آزمون که در بوستون آمریکا برگزار شد 20 پزشک متخصص ارتوپد و پزشکی ورزشی از کشورهای مختلفی چون آمریکا، کانادا و مکزیک حضور داشتند. 

قطعا علاقمندان به فوتبال در ایران به یاد دارند که دکتر زهره هراتیان به عنوان تنها بانوی پزشک فیفا در جام جهانی قطر حضور داشت.  ایشان علاوه بر این که رییس ایفمارک است، با پشت سر گذاشتن ۸ دوره جام جهانی فوتبال در رده‌های مختلف، از جمله پزشکان مورد نظر و اعتماد فیفا است.

او در تورنمنت‌های قبلی که زیر نظر فیفا برگزار شده است عملکرد مثبتی داشته است و با توجه به تخصص و تجربه‌ای که در این سال‌ها اندوخته است قطعا در تورنمنتهای بعدی فیفا هم حضور خواهد داشت.

1359