زمزمه های مهاجرت زهره هراتیان/ رییس ایفمارک از ایران می رود؟

زمزمه های مهاجرت زهره هراتیان/ رییس ایفمارک از ایران می رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای گذشته یک شایعه در سازمان لیگ به گوش رسیده بود که رییس ایفمارک می خواهد از ایران برود اما ظاهرا در یکی دو روز گذشته، این شایعه جدی شده و حتی به یک خبر تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، از راهروهای سازمان لیگ، زمزمه های مهاجرت دکتر زهره هراتیان رییس مرکز پزشکی فیفا در ایران (ایفمارک) به گوش می رسد. او که همسر هومن افاضلی، مشاور فنی امیرقلعه نویی سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران است، در روزهای گذشته پاسخگوی خبرنگاران هم نبود اما امروز، او تلفن خبرنگار فوتبالی را پاسخ داد. 

در این حال خبرنگار ما طی تماس با هراتیان که در این سالها یک چهره موفق به عنوان زن در فوتبال ایران و حتی آسیا و جهان بوده و با حضورش به عنوان تنها بانوی پزشک در جام جهانی فوتبال قطر، یک رکورد مهم را به نام خودش ثبت کرد فقط به این جمله بسنده کرد: "جز پدر و مادرم همه از رفتن من خوشحال خواهند شد!"


او بیشتر از این صحبت نکرد اما مشخص است که دلخوری هایی هم دارد. باید دید در روزهای آینده موسس ایفمارک بیشتر درباره دلایل مهاجرتش صحبت خواهد کرد یا نه. هراتیان علاوه بر ریاست ایفمارک، مسئول بخش پزشکی سازمان لیگ است و البته ریاست ایفمارک واقع در مرکز ملی فوتبال ایران را هم بر عهده دارد. 

9098