نظر هالند راجع به انتقادهای گواردیولا از او

نظر هالند راجع به انتقادهای گواردیولا از او

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ماشین گلزنی نروژی منچسترسیتی به صحبت های اخیر پپ گواردیولا که از او خواسته بود بیشتر در بازی مشارکت داشته باشد، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه، تیم های منچسترسیتی و چلسی از چهارچوب هفته نخست لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند که شاگردان گواردیولا با حساب 2-0 به پیروزی رسیدند. هالند زننده گل اول مدافع عنوان قهرمانی بود. علیرغم عملکرد بی نظیر هالند در گلزنی، اما بسیاری از او به خاطر مشارکت پایین در بازیسازی سیتی انتقاد می کنند. برای مثال، در پیروزی 4-0 سیتی مقابل بورنموث، هالند فقط 8 لمس توپ داشت و در بازی با چلسی 17 لمس توپ داشت و گواردیولا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت که هالند باید بیشتر در بازی حضور داشته باشد.

هالند به اسکای اسپورتس گفت: "یک پیروزی دلچسب. همیشه بازی های اول فصل سخت است و برای هیچ کس مهم نیست که شما پیش فصل خوبی داشته اید یا نه. من پیش فصل خوبی داشتم، اما، حالم خیلی خوب نیست. خوشحالم که به برد رسیدیم. بازیکنان بزرگ همیشه در آسان ترین کارها بهترین هستند. لمس توپ با پای راست و پاس دادن با پای چپ، گواردیولا همیشه این را به من می گوید. بسیار نکته مهمی است. من باید بیشتر مشارکت کند و این تمام چیزی است که پپ می خواهد. اما در چنین بازی هایی لازم است که بیشتر مشارکت کنم؟ این یک سوال میلیون دلاری است."

4416