واکنش پپ گواردیولا به گزینه جانشینی ارلینگ هالند

واکنش پپ گواردیولا به گزینه جانشینی ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی- با جدایی خولیان آلوارز، خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند که منچسترسیتی دیگر جانشینی برای ارلینگ هالند ندارد، اما پپ گواردیولا چند گزینه را برای جانشینی او در سر دارد و نگران نبود هالند نیست.

به گزارش فوتبالی، پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال یکی از کم‌سروصداترین پنجره‌های چند فصل اخیر منچسترسیتی بود. باشگاهی که همواره به هزینه‌های هنگفتش معروف است، تابستان امسال تنها دو بازیکن به خدمت گرفت. ساوینیو از خیرونا و البته ایلکای گوندوغان از بارسلونا که به صورت رایگان به تیم قبلی خود بازگشت. اما منچسترسیتی یک خروجی مهم داشت. خولیان آلوارز با مبلغ نزدیک به 90 میلیون یورو آبی‌های منچستر را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد.

با جدایی این مهاجم آرژانتینی، این نگرانی به وجود آمد که منچسترسیتی دیگر جانشینی برای ارلینگ هالند ندارد و اگر روزی این ماشین گلزنی نروژی به علت مصدومیت یا محرومیت در میدان حضور نداشته باشد، در ترکیب منچسترسیتی بازیکنی نیست که بتواند جای خالی او را پر کند. منچسترسیتی هم در این تابستان بازیکنی برای این پست به خدمت نگرفت.

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار مقابل وستهام یونایتد نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. سرمربی صاحب نام منچسترسیتی در این رابطه گفت: "من درباره جانشین هالند نگران نیستم. از نظر من بازیکنانی مثل فیل فودن، ایلکای گوندوغان و اسکار باب می‌توانند در این پست بازی کنند. شاید هم این تصمیم من اشتباه باشد، اما دوست ندارم تیم شلوغی در اختیار داشته باشم. می‌خواهم تیمی را هدایت کنم که همه بازیکنان به یک اندازه کافی بازی داشته باشند."

۱۴۲۸