رکوردهای خاص برای پپ گواردیولا، منچسترسیتی و ارلینگ هالند

رکوردهای خاص برای پپ گواردیولا، منچسترسیتی و ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی با پپ گواردیولا همچنان به ثبت رکوردهای خاص خود ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل منچسترسیتی در ۲۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس شکست نخورده است و رکورد باشگاه در این رقابت ها ۳۰ مسابقه از آپریل ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۸ است و رکورد در این رقابت ها مربوط به آرسنال است که ۴۹ بازی از می ۲۰۰۳ تا اکتبر ۲۰۰۴ را ثبت کرده بود. اما با برتری مقابل وستهام اکنون منچسترسیتی به اولین باشگاه تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که با زدن دو یا بیش از دو گل در ۱۲ بازی متوالی پیروز شده است.

ضمن اینکه منچسترسیتی در ۱۳ بازی خارج از خانه متوالی خود در لیگ برتر شکست نخورده است و البته از این حیث منچستریونایتد با ۲۹ بازی رکورددار بدون باخت در بازی های خارج از خانه متوالی در تاریخ این رقابت ها است. پپ گواردیولا تاکنون ۱۷ بار با وستهام یونایتد روبرو شده که در آن ۱۵ برد و ۲ تساوی به دست آورده است و هیچوقت شکستی را مقابل این تیم شهر لندن متحمل نشده است.

نکته جالب توجه دیگر این است که دو سال پیش ارلینگ هالند اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس را مقابل وستهام در ورزشگاه المپیک لندن انجام داد و دو گل به ثمر رساند و روز شنبه در همان زمین و به همان شکل موفق به ثبت هتریک شد.

۱۰۰۹