پیروزی بی‌دردسر گواردیولا مقابل شاگرد سابق

پیروزی بی‌دردسر گواردیولا مقابل شاگرد سابق

پایگاه خبری فوتبالی- در حساس‌ترین دیدار هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد با دو گل از سد چلسی عبور کند و شروع مقتدرانه‌ای در فصل جدید داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا، در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن دو تیم منچسترسیتی و چلسی به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با گل‌های ارلینگ هالند و متئو کواچیچ به برتری برسند تا قدم اول را در فصل 2024-2025 لیگ برتر انگلیس محکم بردارند.

منچسترسیتی از همان نیمه نخست قدرت خود را به حریف دیکته کرد. ارلینگ هالند، ماشین گلزنی نروژی منچسترسیتی در همان نیمه اول از فرصتی که به دست آورد نهایت استفاده را برد و دروازه روبرت سانچز را باز کرد. بعد از این گل، شاگردان مارسکا کمی به خودشان آمدند و توانستند به دروازه منچسترسیتی نزدیک شوند. آن‌ها حتی توسط نیکلاس جکسون یک بار دروازه سیتیزن‌ها را باز کردند، اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و مردود اعلام شد.

در نیمه دوم بازیکنان منچسترسیتی به خوبی توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و به چلسی اجازه ندادند خطری بر روی دروازه‌شان ایجاد کنند. بازی در دقایق پایانی با همین نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گواردیولا ادامه داشت تا این‌که متئو کواچیچ، هافبک کروات سابق چلسی به زیبایی دروازه این تیم را باز کرد و اختلاف را به دو رساند تا پیروزی منچسترسیتی در این مسابقه مسجل شود.

خلاصه بازی

۱۴۲۸