عذرخواهی سرمربی چلسی از پپ گواردیولا و تیم داوری بازی منچسترسیتی

عذرخواهی سرمربی چلسی از پپ گواردیولا و تیم داوری بازی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریسیو پوچتینو  سرمربی چلسی پس از تساوی ۴-۴ تیمش مقابل منچسترسیتی، از آنتونی تیلور داور مسابقه عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، پوچتینو پس از سوت پایان تساوی پرگل مقابل منچسترسیتی در روز یکشنبه وارد زمین بازی شد. سرمربی آرژانتینی توضیح داده است که معتقد است رحیم استرلینگ می توانسته در ضد حمله گلزنی کند، اما تیلور در عوض سوت خود را به صدا درآورد که باعث شده پوچتینو کنترل خود را از دست بدهد و حتی با پپ گواردیولا دست ندهد و شکایت خود را در مورد تیم داوری مطرح کند. پوچتینو در همین صحنه به دلیل اعتراض، کارت زرد گرفت و در نهایت توسط کادر خود در چلسی مهار شد.

این بازی شامل برخوردهای بحث‌برانگیز مختلفی بود، زیرا هر دو طرف از نقطه پنالتی‌ گلی را به ثمر رساندند و چلسی در سه نوبت بازی باخته را به تساوی کشاند. گل نهایی آنها توسط کول پالمر ستاره سابق منچسترسیتی در دقیقه ۹۵ با ضربه پنالتی به ثمر رسید. پوچتینو پس از بازی بابت عصبانیت خود عذرخواهی کرد و گفت: "من باید از آنتونی تیلور و مسئولان داوری عذرخواهی کنم در آن لحظه احساس کردم که رحیم می توانست گلزنی کند و من مستحق کارت زرد بودم. می‌خواهم از پپ نیز عذرخواهی کنم که با او دست ندادم زیرا در آن لحظه من روی خودم تمرکز نداشتم."

۱۰۰۹