بررسی خط آتش مدعیان لیگ؛ جنگ برای آقای گلی؟

بررسی خط آتش مدعیان لیگ؛ جنگ برای آقای گلی؟

پایگاه خبری فوتبالی - فقط استقلال در بین چهار تیم مدعی، ورودی جدیدی در پست مهاجم نوک نداشته است.

به گزارش فوتبالی، در آخرین مطلب از بررسی پست به پست بازیکنان چهار تیم مدعی، به پست مهاجم نوک چهار تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان رسیدیم.

پرسپولیس؛ بازگشت آقای گل از پرتغال

پرسپولیس در این بخش علی علیپور آقای گل اسبق لیگ برتر را به ایران برگرداند. مهاجمی که در لیگ برتر پرتغال روزهای چندان درخشانی نداشت و امیدوار است در بازگشت مجدد به جمع قرمزهای تهرانی بدرخشد. خوان گاریدو علاوه بر علیپور، عیسی آل‌ کثیر باتجربه را هم در اختیار دارد و البته ابوالفضل بابایی جوان هم هست و باید دید این نفرات چقدر می‌توانند نیازهای مدافع عنوان قهرمانی را مرتفع کنند.

استقلال؛ یک مهاجم ثبت شده در اختیار آبی‌ها!

آبی پوشان در این پست نفر جدیدی خریداری نکرده‌اند و فقط آرمان رمضانی را در لیست خود ثبت شده دارند. مهاجمی که در بازی اول تیمش توانست زننده گل اول شاگردان جواد نکونام باشد. جالب اینکه قرارداد گوستاوو بلانکو مهاجم فصل گذشته استقلال تا به الان ثبت نشده و باید دید شرایط برای وی چگونه پیش خواهد رفت و آیا استقلال در روزهای آتی در این بخش خریدی خواهد داشت یا نه.

تراکتور؛ اشترکال آمد، یک خارجی دیگر هم می‌آید

تی‌تی‌ها موفق به حفظ رحمان جعفری و مهدی عبدی از بین مهاجمین فصل گذشته خود شدند و تومیسلاو اشترکال کروات را هم به جمع خود اضافه کرده‌اند که این بازیکن توانست در اولین بازی برای تیمش گلزنی کند. البته شنیده‌ها از نهایی شدن قریب الوقوع خرید یک مهاجم خارجی دیگر است و باید منتظر رونمایی جدید در باشگاه پر سر و صدای تبریزی ماند.

سپاهان؛ هایجک گران اصفهانی‌ها در پی رستگاری

ژوزه مورایس دو مهاجم فصل گذشته خود یعنی کاوه رضایی و رضا اسدی را حفظ کرده و شهریار مغانلو، آقای گل لیگ قبلی را از دست داده تا به جای وی سراغ یک خرید گران قیمت برود. جواد آقایی‌پور پدیده فصل گذشته استقلال خوزستان که انتقال پرحاشیه‌ای به اصفهان داشته و باید دید می‌تواند شرایط خوب خود را در تیم جدید هم ادامه دهد یا نه.

1997