عکس؛ بلینگام مدل کمپانی معروف فرانسوی شد

عکس؛ بلینگام مدل کمپانی معروف فرانسوی شد

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی با یکی از معروف ترین شرکت های تولیدی البسه لوکس در جهان قرارداد بست و به عنوان مدل لباس های شرکت "لویی ویتون" با طراحی فارل ویلیامز، موزیسین و طراح سرشناس آمریکایی انتخاب شد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره رئال مادرید قرار است که چهره تبلیغاتی جدید شرکت لویی ویتون باشد و به همین خاطر با محصولات جدید این شرکت عکس گرفته است. فارل ویلیامز ستاره سرشناس دنیای موسیقی، طراحی این لباس ها را انجام داده است. 

فارل ویلیامز در مورد همکاری با بلینگام گفت:" با هیجان باید به جود خوشامد بگویم، شخصیتی کاریزماتیک که دستاوردهایش می تواند بسیار الهام بخش باشد و به جامعه هواداران لویی ویتون کمک کند."

بلینگام یکی از نمادهای تبلیغاتی مهم آدیداس به شمار می رود که البته نایکی خیلی دوست دارد که بتواند با این فوق ستاره قرارداد ببندد.  بلینگام در اولین بازی فصل رئال مادرید مقابل آتالانتا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و حالا خودش را برای شروع دومین بازی فصل لالیگا و بازی یکشنبه شب مقابل مایورکا آماده می کند. بلینگام فصل گذشته در رئال مادرید 23 گل به ثمر رساند و عملکرد درخشانی داشت و امیدوار است که در شروع دومین فصلش در رئال مادرید هم خوش بدرخشد. 

4125