استقلال برای منتظر محمد ۲۰ میلیارد می‌خواهد؛ فقط می‌فروشیم!

استقلال برای منتظر محمد ۲۰ میلیارد می‌خواهد؛ فقط می‌فروشیم!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال اکنون با ۹ بازیکن خارجی قرارداد دارد و احتمالا به‌زودی شاهد همکاری‌ آبی‌ها با سه تن از آن‌ها خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در بازار تابستانه عملکرد بسیار خوبی داشت و در همین راستا دو بازیکن آفریقایی به نام‌های گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ جذب کرد.

اتفاق عجیب اما جذب دو بازیکن بوسنیایی بدون هماهنگی با جواد نکونام بود که باعث دلخوری این سرمربی شد. نکونام صراحتا اعلام کرد به وردان کیوسفسکی نیاز ندارد اما آلمدین زیلیکیچ به او تحمیل شد و این بازیکن در لیگ بیست‌وچهارم جز نفرات استقلال خواهد بود.

آبی‌های پایتخت با جذب اندونگ و کاکوتا تعداد نفرات خارجی لیست خود را به ۹ نفر رساندند و حالا باید طبق قانون فدراسیون فوتبال، سه بازیکن از این لیست خارج شوند.

طبق شنیده‌ها وردان کیوسفسکی، منتظر محمد و کوین یامگا بازیکنانی هستند که از لیست استقلال خارج می‌شوند. فرشید سمیعی یا باید با این بازیکنان توافق کند یا آن‌ها را به فروش برساند.

در همین راستا آبی‌ها قصد داشتند منتظر محمد را به مس رفسنجان بفروشند اما درنهایت این اتفاق رخ نداد چراکه مبلغ درخواستی استقلال برای رضایتنامه این بازیکن رقمی نبود که نارنجی‌های رفسنجان قادر به پرداخت آن باشند.

محرم نویدکیا امروز در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور گفت:

“استقلال برای منتظر محمد ۲۰ میلیارد تومان درخواست کرد که ما توان پرداخت چنین رقمی را نداشتیم”.

حالا طبق شایعات، نکونام اعلام کرده منتظر را می‌خواهد و آلمدین زیلیکیچ باید از لیست استقلال خارج شود. باید دید درنهایت چه اتفاقی برای لیست خارجی‌های استقلال رخ می‌دهد و کدام بازیکنان خارج می‌شوند.

۵۷۹۳