تایید رسمی نویدکیا؛ بازگشت منتظر محمد به مس رفسنجان منتفی شد

تایید رسمی نویدکیا؛ بازگشت منتظر محمد به مس رفسنجان منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- محرم نویدکیا بازگشت هافبک عراقی استقلال به تیم مس رفسنجان را منتفی دانست.

به گزارش فوتبالی، منتظر محمد هافبک جوان عراقی فصل گذشته به استقلال پیوست اما به دلیل اینکه جواد نکونام ترجیح داد از او استفاده نکند به طور قرضی راهی مس رفسنجان شد تا لیگ بیست و سوم را در جمع نارنجی‌پوشان سپری کند. حالا بعد از اینکه دوران حضور او در مس رفسنجان به پایان رسیده و از آن طرف تعداد بازیکنان خارجی استقلال برای فصل پیش رو بیشتر از حد مجاز است، شرایط این هافبک عراقی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و مشخص نیست که سرنوشت او برای لیگ بیست و چهارم چه خواهد بود!

دو روز قبل بود که رسانه فوتبالی مطلع شد جواد نکونام شخصا به منتظر محمد گفته که دوست دارد در تیم بماند اما مدیران استقلال برای اینکه آلمدین زیلیکیچ را نگه دارند موافق این موضوع نیستند و دوست دارند هافبک عراقی از جمع آبی‌ها جدا شود! حالا باید ببینیم در ادامه این دوگانگی به کجا ختم خواهد شد.

از طرفی دیگر این بحث هم وجود دارد که ممکن است منتظر محمد راهی مس رفسنجان شود و دوباره به این تیم بازگردد اما محرم نویدکیا این موضوع را به طور کامل منتفی دانست و در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با تراکتور در این باره این‌چنین گفت: " منتظر محمد بازیکن تیم استقلال است و قرضی نمی‌دهند و فقط قصد فروش را دارند که مبلغ نسبتاً بالایی می‌خواهند که توانش را نداشتیم. هزینه ۲۰ میلیاردی از ما خواسته بودند که توانش را نداشتیم و منتفی شد." 

9098