برخورد عجیب چلسی با بازیکنان مازاد خود

برخورد عجیب چلسی با بازیکنان مازاد خود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی به بازیکنانی که دیگر جایی در برنامه‌های آینده باشگاه ندارند، اجازه استفاده از امکانات تیم اول را نمی‌دهد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به ترافیک بازیکن در تیم چلسی، بازیکنانی که دیگر جایی در برنامه‌های انزو مارسکا ندارند دیگر با تیم اصلی تمرین نمی‌کنند و از استفاده از امکانات تیم اصلی محروم هستند.

به گزارش مت لاو خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، تروو چالوبا که حتی با تیم چلسی به تور پیش فصل آمریکا هم نرفته بود، از استفاده از امکانات تیم اول در کمپ تمرینی کوبهام منع شده است. تروو چالوبا که از دوران کودکی تا به حال در تیم چلسی حضور داشته باید به دور از تیم اصلی بماند تا زمانی که شرایط برای جدایی او از تیم فراهم شود.

به‌گفته‌ی مت لاو این موضوع باعث تعجب بازیکنان چلسی شده است. آرماندو برویا، داوید داترو فوفانا و روملو لوکاکو دیگر بازیکنان مازاد چلسی هستند که با تیم جوانان آبی‌ها تمرین می‌کنند. فابریزیو رومانو روز گذشته خبر داد که جدایی این چهار بازیکن در روزهای آینده قطعی خواهد بود.

مسئولان تیم چلسی باور دارند که اگر آن گروه از بازیکنان که در برنامه‌های انزو مارسکا جایگاهی ندارند بهتر است به جای اینکه تصور اشتباهی از آینده‌ خود داده باشند، بر روی آینده‌ خود تمرکز کنند. فروش بازیکنان اصلی تیم که از آکادمی چلسی رشد کرده‌اند مانند گلگر و چالوبا هواداران چلسی را نیز عصبانی کرده و باید دید این روش مدیریت تیم جواب خواهد داد یا خیر.

۱۴۲۸