چلسی و باز هم از دست دادن امتیاز در لیگ برتر انگلیس

چلسی و باز هم از دست دادن امتیاز در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، وستهام یونایتد و چلسی در ورزشگاه لندن که ورزشگاه خانگی تیم وستهام است به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا باز هم چلسی نتواند در این بازی به پیروزی برسد و تنها یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، چلسی این بازی را خوب شروع کرد و امیدوار بود که بتواند در این بازی به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد اما اوضاع برای شاگردان گراهام پاتر آن طور که انتظارش را داشتند پیش نرفت. در دقیقه 16 بازی، ژائو فلیکس روی پاس انزو فرناندز موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. انزو فرناندز که گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس است، در این بازی موفق شد پاس گل بدهد.

در دقیقه 28 این دیدار، امرسون روی پاس جیمز بوون موفق شد گل مساوی را برای وستهام یونایتد به ثمر برساند و بازی را برگرداند. پس از این گل هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما به گل نرسیدند.

چلسی در دقیقه 82 و وستهام در دقیقه 83 در این بازی گلزنی کردند اما این گل ها توسط داور ویدیویی یا همان VAR رد شدند و به این ترتیب بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تماشای خلاصه بازی وستهام 1-1 چلسی

1471