چلسی لیگ برتر انگلیس را با برد خانگی تمام کرد

چلسی لیگ برتر انگلیس را با برد خانگی تمام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۸ و پایانی رقابت های لیگ برتر انگلیس با برتری خانگی برای چلسی برابر بورنموث پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی تیم ششم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس در هفته ۳۸ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی استمفوردبریج به مصاف تیم بورنموث رفت و یک برتری را در هفته پایانی و در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول چلسی میزبان  در دقیقه ۱۷ توسط مویسس کایسدو به گل اول خود رسید و همین یک گل برتری برای چلسی تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان مائوریسیو پوچتینو با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از بورنموث ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران ابی شهر لندن بود و هافبک های چلسی بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در نهایت در دقیقه ۴۸ و تنها ۳ دقیقه پس از شروع نیمه دوم حملات چلسی جواب داد و این بار هم رحیم استرلینگ بود که روی پاس کول پالمر گل دوم تیم خود را زد. بنوا بادیاشیل با گل به خودی تنها یک دقیقه بعد باعث شد تا تیم بورنموث برای بازگشت به بازی امیدوار شوند اما در نهایت این بازی با حساب ۲-۱ به سود تیم چلسی میزبان به پایان برسد.

با برد چلسی این تیم با ۶۳ امتیاز در پایان فصل لیگ برتر انگلیس تیم ششم جدول لیگ برتر انگلیس شد و بورنموث هم با ۴۸ امتیاز تیم رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس لقب گرفت.

۱۰۰۹