پیشنهاد جدید چلسی برای ادامه لیگ برتر انگلیس

پیشنهاد جدید چلسی برای ادامه لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه چلسی پیشنهاد جدیدی برای ادامه فوتبال در انگلیس دارد.
به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی طرح جدیدی دارد و امیدوار است در جریان ملاقات ۲۰ باشگاه حاضر در لیگ برتر، بتواند این طرح را تثبیت کند. این باشگاه می‌خواهد پیشنهاد دهد تا نفراتی که روی نیمکت می‌نشینند از ۷ نفر به ۹ نفر ارتقا یابند تا سرمربی بتواند راحت‌تر دست به تعویض بزند. به این ترتیب لیست هر تیم برای بازی‌ها از ۱۸ نفر به ۲۰ نفر ارتقا پیدا می‌کند. در جریان ملاقات جدید مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، قرار است در خصوص امکان انجام ۵ تعویض هم بحث خواهد شد.
در حال حاضر هر دو مسئله در کشور آلمان و بوندس لیگا انجام می‌شود و اجرای آن موفقیت آمیز بوده است. تمام این پیشنهادها در راستای کاهش احتمال مصدومیت‌ بازیکنان بوده تا ۹ بازی باقی مانده در لیگ برتر انگلیس و ۳ مرحله باقی مانده از جام حذفی در شرایط بهتری برگزار شود.
چلسی در حال حاضر در رده چهارم لیگ برتر اقرار دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با منچستر یونایتد، آرسنال و تاتنهام خواهد جنگید. آبی‌پوشان لندنی هم‌ اکنون در بین ۸ تیم برتر جام حذفی انگلیس هم حضور دارند که فینال آن اول آگوست برگزار می‌شود. آن‌ها اما هنوز بازی برگشت خود مقابل بایرن مونیخ را انجام نداده‌اند.

1101