پنج بازیکنی که بیشترین گل را در سال 2024 زده‌اند (عکس)

پنج بازیکنی که بیشترین گل را در سال 2024 زده‌اند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2024 میلادی همچنان در جریان است و با شروع شدن فصل جدید فوتبال، بازیکنان تلاش می کنند تا تبدیل به بهترین گلزن این سال میلادی شوند.

به گزارش فوتبالی ، اگر بخواهیم نگاهی به پنج لیگ معتبر اروپایی بیندازیم و بهترین گلزن ها را در این لیگ ها مورد بررسی قرار بدهیم، می بینیم که کیلیان امباپه در میان این لیگ ها، بهترین گلزن سال 2024 میلادی است. البته اگر تمامی گل ها را در تمامی رقابت ها در نظر بگیریم، امباپه بهترین گلزن خواهد بود.

کیلیان امباپه موفق شده است در میان بازیکنان شاغل در پنج لیگ معتبر اروپایی، در 26 بازی در تمامی رقابت ها 23 گل به ثمر برساند و بهترین گلزن سال 2024 میلادی تا اینجای کار باشد. او راهی رئال مادرید شده است و باید دید که عملکردش در رئال مادرید به چه شکل خواهد بود. بدون تردید امباپه این فرصت را دارد تا با گلزنی و درخشش در رئال مادرید، بهترین گلزن سال 2024 میلادی در میان پنج لیگ معتبر اروپایی شود.

نفر دوم ارلینگ هالند است که در 23 بازی نوزده گل به ثمر رسانده است. جاناتان دیوید از لیل و هری کین از بایرن مونیخ هم به اندازه ارلینگ هالند در سال 2024 گلزنی کرده اند. البته دیوید در 24 بازی نوزده گل زده است.

نفر پنجم هم وینیسیوس جونیور از رئال مادرید است که در 26 بازی هجده گل به ثمر رسانده است. او مدعی اصلی توپ طلا است و می تواند برای تبدیل شدن به بهترین گلزن سال 2024 همچنان تلاش کند.

1470