انتقال امباپه و هری کین به رئال مادرید منتفی شد؟

انتقال امباپه و هری کین به رئال مادرید منتفی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر، ویدیویی از گفتگوی فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید با یکی از هواداران به شدت وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، پرز در حالی که عکس های یک هوادار را امضا می کند، با او در مورد برنامه های نقل و انتقالاتی گفتگو می کند. پرز در ابتدا به این هوادار می گوید که انتقال خوسلو مهاجم اسپانیول به رئال مادرید در روزهای آینده رسمی می شود و وقتی با پرسشی در مورد خریدهای دیگر مواجه می شود، با قاطعیت می گوید که هیچ خرید دیگری در کار نخواهد بود و بدین ترتیب خوسلو در کنار فران گارسیا، جود بلینگام و براهیم دیاز تنها چهره های جدید رئال مادرید برای فصل 24-2023 خواهد بود.

هواداران رئال مادرید بعد از جدایی بنزما انتظار خرید یک مهاجم درجه یک را برای تیمشان داشتند و پس از ان که نامهایی نظیر کای هاورتز، هری کین و کیلیان امباپه مطرح شدند، حالا با صحبت های جدید پرز به نظر می رسد که قرار نیست که خرید دیگری در کار باشد و بدین ترتیب ترکیب فصل آینده رئال مادرید با حضور خوسلو، وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و براهیم دیاز در خط حمله بسته می شود که البته بازیکنانی نظیر فدریکو والورده و لوکاس وازکز می توانند در فاز هجومی مشارکت کنند و جوان های آکادمی نظیر آلوارو رودریگز و سرجیو آریباس نیز می توانند به خط حمله اضافه شوند.

4125