قیمت هری کین برای رئال مادرید مشخص شد

قیمت هری کین برای رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال جدایی کریم بنزما و پیوستنش به الاتحاد عربستان باعث شده تا رئال مادرید به فکر جایگزین برای او باشد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر هری کین به محتمل ترین گزینه برای رئال مادرید تبدیل شده است. مهاجم انگلیسی آماده است تا در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش از تاتنهام جدا شود. او از عدم رقابت تیمش برای کسب جامها خواسته شده و می خواهد در جایی باشد که بتواند جامها را درو کند و افتخار کسب کند.

هری کین سالهاست که به دنبال ترک تاتنهام است اما به نظر می رسد که در این تابستان بالاخره به هدفش می رسد. تاتنهامی ها می دانند که اگر او را در تابستان نفروشند، سال آینده رایگان از دستش می دهند و به دنبال درآمدزایی هستند. اولویت تاتنهام این است که کین را به تیم های غیرانگلیسی بفروشد که همین مسئله باعث می شود تا رئال مادرید و بایرن مونیخ محتمل ترین مشتریان باشند. 

آس گزارش داده است که مبلغ درخواستی تاتنهام برای فروش هری کین 115 میلیون یوروست. رئال مادرید زمانی برای خرید هازارد در سال پایانی قراردادش با چلسی مبلغ 100 میلیون یورو پرداخت و حالا می تواند برای خرید هری کین مبلغ مشابهی بپردازد. رئال مادرید خرید قرضی خوسلو مهاجم اسپانیول را هم به عنوان مهاجم ذخیره قطعی کرده است. روبرتو فیرمینو دیگر گزینه رئال مادرید برای خرید در خط حمله به شمار می رود.

4125