توصیه اسپایدرمن به هری کین: به رئال مادرید برو!

توصیه اسپایدرمن به هری کین: به رئال مادرید برو!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با مشکل کمبود مهاجم مواجه است چرا که خوسلو ماتو مهاجم 33 ساله اسپانیول که قرضی به برنابئو آمده، تنها گزینه در خط حمله است و جایگزین مناسبی برای بنزما خریده نشده است.

به گزارش فوتبالی، هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام گزینه محبوب کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به شمار می رود اما به نظر می رسد که قیمت این بازیکن و سن او باعث شده تا مدیران رئال از جذبش عقب نشینی کنند. 

تام هالند"ستاره سرشناس هالیوود" که یکی از هواداران دوآتشه تاتنهام است، در بخشی از تبلیغات فیلم جدیدش به نام "اتاق شلوغ" تصمیم گرفت که توصیه ای به هری کین داشته باشد. وی اظهار داشت :"  هوادار دوآتشه تاتنهام بودن مثل حضور در "اتاق شلوغ" است و باعث می شود تا بتوانم روحیه آرامی داشته باشم. تاتنهام هرگز چیزی را نبرده است و حمایت کردن از آنها بسیار دشوار است.  به هری کین می گویم که به رئال مادرید برود، می دانم که بهترین بازیکن دنیاست و لیاقتش را دارد تا به ان جا ملحق شود. "

ستاره معروف مجموعه فیلم های "اسپایدرمن" خطاب به سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام نیز گفت:" به او می گویم که کین را همراهی کند و با هم به تیمی بروند که بتوانند چمپیونزلیگ را ببرند."

4125