پیام امیدبخش هری کین برای یوونتوس، منچستریونایتد و رئال مادرید

پیام امیدبخش هری کین برای یوونتوس، منچستریونایتد و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپاست. این مهاجم انگلیسی چندین سال است که در تاتنهام می درخشد اما به نظر می رسد که آماده جدا شدن از تیم انگلیسی است تا به تیمی ملحق شود که شانس بیشتری برای کسب جوایز فردی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هری کین روز یکشنبه از طریق اینستاگرام گفتگویی با مربی سابقش جیمی ردنپ برای شبکه اسکای اسپورتز داشت که در مورد آینده اش صحبت های مهمی را به زبان آورد:" می دانستم در مورد آینده ام پرسیده می شود. عاشق تاتنهام هستم. همیشه عاشق تاتنهام بوده ام اما همیشه گفته ام که اگر حس کنم که از نظر تیمی پیشرفت نمی کنیم یا در مسیر درستی نیستیم، نمی خواهم فقط به خاطر علاقه ام در تیم بمانم. من بازیکنی جاه طلب هستم. می خواهم بهتر شوم و به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شوم."

کین در ادامه این مصاحبه بیان کرده است :" همه چیز به شرایط تیم و نحوه پیشرفت تیمی ما بستگی دارد. نمی توانم با قطعیت بگویم که تا همیشه در تاتنهام بمانم اما از سویی نمی توانم احتمال ماندنم را رد کنم."

هری کین تا سال 2024 با تاتنهام قرارداد دارد و از گزینه هایی نظیر منچستریونایتد، یوونتوس و رئال مادرید به عنوان مقصد آینده وی اسم برده می شود. وی در مورد شرایط تاتنهام گفت:" در سالهای اخیر تیم فوق العاده ای داشته ایم اما به دلایل مختلف نتوانستیم جام ببریم. دوست دارم در بازیهایمان عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم جامها را ببریم."