تصویری که لالیگا در فاصله 10 روز مانده به شروع فصل جدید منتشر کرد

تصویری که لالیگا در فاصله 10 روز مانده به شروع فصل جدید منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - صفحه رسمی رقابت های لالیگا در شبکه های اجتماعی در فاصله تقریبا ده روز مانده به شروع فصل جدید لیگ فوتبال اسپانیا تصویر جالبی را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی ، صفحه رسمی لالیگا تصویری از لوکا مودریچ را منتشر کرد که در حال خوشحالی پس از گل است. مودریچ بازیکنی است که پیراهن شماره ده رئال مادرید را می پوشد و به همین جهت صفحه رسمی لالیگا تصویر او را منتشر کرده است. این قضیه نشان می دهد که در حال حاضر لوکا مودریچ تبدیل به یکی از نماد های لیگ فوتبال اسپانیا شده است.

لوکا مودریچ از سال 2013 در لالیگا حضور دارد و برای رئال مادرید بازی می کند. او چهار بار قهرمان رقابت های لالیگا شده است. لوکا مودریچ در حال حاضر در آستانه 39 سالگی قرار دارد و تا پایان فصل 2024/25 با رئال مادرید قرارداد امضا کرده است. در حقیقت به نظر می رسد که فصل پیش رو آخرین فصل حضور مودریچ در رئال مادرید و در رقابت های لالیگا خواهد بود و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش می رود. او در حال حاضر کاپیتان اول رئال مادرید است اما از آن جایی که در بازی های زیادی نیمکت نشین خواهد بود، دنی کارواخال بازوبند کاپیتانی را می بندد.

1471