خبر ویژه/ با احتمال بالا: قزوین و اراک، میزبان بازیهای خانگی استقلال و پرسپولیس!

خبر ویژه/ با احتمال بالا: قزوین و اراک، میزبان بازیهای خانگی استقلال و پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی– به احتمال بسیار زیاد، بازیهای خانگی پرسپولیس در اراک و بازیهای استقلال در قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که از هفته آینده رقابتهای لیگ برتر شروع می‌شود، پرسپولیس و استقلال هنوز به طور قطعی نمی‌دانند که در کدام ورزشگاه از حریفانشان میزبانی خواهند کرد.

ورزشگاه آزادی که فعلا امکان میزبانی از رقابتهای لیگ برتر را ندارد و ورزشگاه تختی هم هنوز به شرایطی نرسیده که بتوان مسابقات را در آن برگزار کرد. ورزشگاه تختی آماده نیست و ماجرای رویش درخت انجیر زیرصندلی های ورزشگاه تختی کار را برای میزبانی این ورزشگاه در شرقی ترین نقطه تهران، سخت تر کرده است.

ورزشگاه شهرقدس یا همان قلعه حسن خان قدیم، هم اگرچه گفته می شود دوباره به چرخه لیگ برتر فوتبال ایران برگشته اما گویا با اینکه ورزشگاه در سالهای گذشته میزبان بازیهای استقلال و پرسپولیس بوده اما طبق شنیده‌های فوتبالی، قرار است استقلال و پرسپولیس، تا اطلاع ثانوی، در شهری به جز تهران از حریفانشان میزبانی کنند.

فوتبالی به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می دهد با احتمال بالا بازیهای خانگی پرسپولیس در شهر اراک برگزار خواهد شد و استقلال هم برای انجام بازیهای خانگی‌اش، به شهر قزوین می‌رود. استقلال هفته اول در قزوین میهمان شمس آذر است و از هفته بعد هم دوباره در قزوین به مصاف ملوان می رود. پرسپولیس هفته اول در اراک به مصاف ذوب آهن می رود در حالیکه آلومینیوم اراک هفته اول در اهواز با استقلال خوزستان بازی می کند.

خبر میزبانی پرسپولیس و استقلال از حریفانشان در قزوین و اراک، از دیروز در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود و امروز مشخص شده که این خبر صحت داشته و خبری از برگزاری بازیهای این دو تیم در تهران تا اطلاع ثانوی نیست.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش به خبرنگاران اعلام کرد که قرار است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ورزشگاه‌های جدیدشان را به فدراسیون فوتبال اعلام کنند و احتمالا این دو باشگاه، ورزشگاههای دو شهر قزوین و اراک را به عنوان میزبان بازیهایشان به فدراسیون معرفی خواهند کرد، مگر اینکه اتفاق جدیدی بیفتد!

1984