باخت سنگین چلسی مقابل منچسترسیتی با هت‌تریک هالند

باخت سنگین چلسی مقابل منچسترسیتی با هت‌تریک هالند

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی دوستانه در آمریکا، منچسترسیتی و چلسی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و یک برد خوب را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی در این تابستان، تا پیش از این بازی نتوانسته بود در بازی های دوستانه خود به پیروزی برسد اما حالا در بازی مقابل چلسی یک برد خوب و روحیه بخش به دست آورد. سیتیزن ها در این بازی با درخشش ارلینگ هالند بود که چلسی را در هم کوبیدند.

ارلینگ هالند در این بازی در دقیقه سه و پنج دو گل به چلسی زد. در حقیقت چلسی در این بازی خیلی زود از حریفش عقب افتاد و اوضاع برایش به هم ریخت. ارلینگ هالند در دقیقه سوم بازی از روی نقطه پنالتی بود که دروازه چلسی را باز کرد. اسکار باب در دقیقه 55 و برای بار سوم ارلینگ هالند در دقیقه 56 برای منچستر سیتی گلزنی کردند و به این ترتیب هالند هت تریک کرد.

گل های چلسی را هم در این بازی رحیم استرلینگ در دقیقه 59 و نونی مادوئک در دقیقه 89 به ثمر رساندند. چلسی به نظر می رسد که با آمدن انزو مارسکا هم همچنان اوضاع چندان مطلوبی ندارد و باید دید که با شروع فصل اوضاع برای آن ها چگونه پیش می رود.

تماشای گل سوم هالند

1470