ستاره منچسترسیتی در رادار چلسی

ستاره منچسترسیتی در رادار چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی قصد به خدمت گیری ستاره منچسترسیتی، ژائو کانسلو را دارد و می خواهد این مدافع پرتغالی را در تابستان پیش رو جذب کند. 

به گزارش فوتبالی، چلسی در تابستان سال 2022 با قیمت 63 میلیون یورو، مارک کوکوریا را از برایتون خرید، اما کوکوریا خیلی نتوانست مشکلات سمت چپ خط دفاعی چلسی را رفع کند و البته امید زیادی نیز به بن چیلول دیگر مدافع چپ خود ندارند. 

در ماه ژانویه در یک انتقال بسیار ناگهانی، کانسلو به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست و اگرچه باواریایی ها دوست دارند تا در تابستان بعدی، خرید او را با قیمت 70 میلیون یورو، دائمی کنند، اما این موضوع ممکن است از نظر مالی، شرایط آن ها را در فصل آینده، بد کند و همین موضوع یک امتیاز مثبت برای تاد بولی و چلسی است تا بتوانند مشکلات سمت چپ خط دفاعی چلسی را پوشش بدهند. 

کانسلو در زمان حضورش در منچسترسیتی، یکی از مهره های کلیدی پپ گواردیولا بود که الان گفته می شود به خاطر جروبحث با همین سرمربی اسپانیایی، مجبور به خروج از اتحاد شد. 

تاد بولی فقط در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، بیش از 350 میلیون یورو خرج کرد که بیشتر از میزان انتقالات لیگ های بوندسلیگا، لالیگا، سری آ و لیگ فرانسه بوده است. 

4416