نتایج ضعیفی که منچسترسیتی در پیش فصل گرفته است

نتایج ضعیفی که منچسترسیتی در پیش فصل گرفته است

پایگاه خبری فوتبالی - بازی های دوستانه پیش فصل چندان برای منچسترسیتی به خوبی و خوشی پیش نرفته اند و سیتیزن ها عملکرد ضعیفی در این بازی ها داشته اند.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی در یک بازی دوستانه مقابل سلتیک با نتیجه چهار بر سه شکست خورد. سیتیزن ها در بازی دوستانه خود مقابل میلان هم با نتیجه سه بر دو باختند و بامداد امروز هم در بازی دوستانه مقابل بارسلونا به نتیجه تساوی دو بر دو رسیدند و در نهایت بازی را با نتیجه چهار بر یک در ضربات پنالتی واگذار کردند.

منچستر سیتی یک بازی دوستانه دیگر مقابل چلسی برگزار می کند. این بازی یکشنبه چهاردهم مرداد ماه از ساعت یک بامداد به وقت ایران برگزار می شود. سیتیزن ها خودشان را برای شروع فصل جدید آماده می کنند. منچستر سیتی شنبه بیستم مرداد ماه قرار است که در سوپرجام انگلیس به مصاف منچستر یونایتد برود و به این ترتیب فصل جدید به طور رسمی برای شاگردان پپ گواردیولا شروع می شود.

تیم گواردیولا بدون تردید در فصل جدید هم به دنبال فتح تمامی جام ها است و با نتایجی که این تیم در بازی های پیش فصل گرفته است، نمی توان سطح آمادگی یا عدم آمادگی آن ها را مورد قضاوت قرار داد.

1470