عکس؛ کریم بنزما در حال آماده سازی خود برای فصل جدید

عکس؛ کریم بنزما در حال آماده سازی خود برای فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما در فصلی که گذشت نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند و با مشکل مصدومیت هم دست و پنجه نرم می کرد و به طور کلی الاتحاد عربستان نتایج خوبی در اولین فصل حضور کریم بنزما به دست نیاورد.

به گزارش فوتبالی ، حالا کریم بنزما در این تابستان در حال آماده سازی خودش برای فصل جدید است. باشگاه الاتحاد عربستان در صفحه های رسمی خود تصاویری را از تمرینات الاتحاد منتشر کرده است که می بینیم کریم بنزما هم با ژستی خاص در این تمرینات حضور دارد.

الاتحاد عربستان قرار است که در تاریخ شنبه سیزدهم مرداد ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف رئال بتیس برود و یک بازی دوستانه را برگزار کند. در واقع اردوی پیش فصل الاتحاد عربستان در کشور اسپانیا برگزار می شود و بنزما هم در کنار هم‌تیمی هایش حضور دارد. بازی الاتحاد عربستان مقابل رئال بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین که ورزشگاه خانگی رئال بتیس است برگزار می شود. کریم بنزما در سال هایی که در رئال مادرید حضور داشت، با پیراهن مادریدی ها به مصاف رئال بتیس در این ورزشگاه رفته است و حالا باید دید که با پیراهن الاتحاد عربستان هم به مصاف این تیم می رود یا خیر.

1471