رسمی؛ کریم بنزما به الاتحاد عربستان پیوست

رسمی؛ کریم بنزما به الاتحاد عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره ماجرای جدایی کریم بنزما از رئال مادرید و رفتنش به فوتبال عربستان به پایان رسید و ستاره فرانسوی به طور رسمی راهی الاتحاد عربستان شد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما پس از چهارده سال حضور در رئال مادرید این باشگاه را به عنوان یک بازیکن آزاد ترک کرد و دیگر قرارداد جدیدی با رئال مادرید نبست. در نهایت بنزما اکنون به طور رسمی راهی الاتحاد عربستان شده است و این بازیکن را در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان خواهیم بود.

کریم بنزما قراردادی سه ساله با الاتحاد عربستان بسته است به این معنا که این قرارداد تا سال 2026 میلادی اعتبار دارد. بنزما سالانه قرار است 200 میلیون یورو دستمزد دریافت کند. در واقع او در مجموع یک قرارداد 600 میلیون یورویی با الاتحاد عربستان بسته است. بنزما هم با این قرارداد در کنار کریستیانو رونالدو قرار می گیرد و تبدیل به بازیکنی می شود که بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می کند.

اکنون با حضور کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در لیگ عربستان، شاهد جذابیت زیادی در این لیگ خواهیم بود و باید دید که رقابت های دو به چه شکل خواهد بود و لیونل مسی هم در ادامه کار راهی این لیگ خواهد شد یا خیر.

1470