دو دلیل برای ماندن کریم بنزما در رئال مادرید

دو دلیل برای ماندن کریم بنزما در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر حرف و حدیث های زیادی درباره پیشنهاد الاتحاد عربستان به کریم بنزما و رفتن ستاره فرانسوی به فوتبال عربستان زده شد.

به گزارش فوتبالی، بیشتر رسانه ها خبر می دادند که کریم بنزما قرار است رئال مادرید را ترک کند و دیگر پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید را نمی پذیرد و او می خواهد به الاتحاد عربستان برود.

بنزما در مراسم "مارکا اسطوره" پس از این که جایزه خود را دریافت کرد شایعات جدایی را تکذیب کرد و این حرف ها را صرفا مخصوص اینترنت دانست نه دنیای واقعی.

اکنون روزنامه مارکا پس از حرف های کریم بنزما گفته است که بنزما به دو دلیل همچنان در رئال مادرید می ماند و فصل پیش رو را در جمع مادریدی ها توپ خواهد زد. دلیل اول این است که ستاره فرانسوی می داند که رئال مادرید همچنان به او احتیاج دارد. رئال مادرید در حال حاضر مهاجم نوک دیگری در سطح کریم بنزما ندارد و جذب مهاجم هم کار آسانی نخواهد بود. بنزما همچنان می خواهد در خط حمله رئال مادرید بماند و کاپیتانی کند.

از سوی دیگر کریم بنزما می داند که پیشنهاد الاتحاد عربستان یا دیگر تیم های عربستانی، سال بعد هم دوباره در دسترس خواهد بود و همچنان این فرصت را خواهد داشت که برای درآمد بیشتر به فوتبال عربستان برود.

1471