عکس؛ بنزما و شروع تمریناتش در الاتحاد عربستان

عکس؛ بنزما و شروع تمریناتش در الاتحاد عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما پس از به پایان رسیدن فصل 2022/23 قراردادش با رئال مادرید تمام شد و دیگر قرارداد جدیدی با مادریدی ها امضا نکرد و راهی الاتحاد عربستان شد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در الاتحاد عربستان سالانه رقمی حدود 200 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند و به این ترتیب یکی از پردرآمدترین بازیکنان در دنیای فوتبال شده است. بنزما در مراسم معارفه خود در باشگاه الاتحاد عربستان توپ طلای خود را هم آورده بود و از این جایزه ویژه خود مقابل هواداران الاتحاد عربستان رونمایی کرد. کریم بنزما تا سال 2025 با الاتحاد عربستان قرارداد دارد.

تمرینات تیم الاتحاد عربستان برای فصل جدید رقابت های لیگ حرفه ای عربستان آغاز شده است. کریم بنزما هم به عنوان مهاجم جدید این تیم در تمرینات حضور دارد و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت. رقابت رونالدو و بنزما در لیگ عربستان بسیار دیدنی خواهد بود. در فصل گذشته الاتحاد عربستان موفق شد گوی رقابت را از النصر برباید و قهرمان رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شود. باید دید که در فصل جدید چه تیمی در این رقابت پیشتاز خواهد بود. لیگ عربستان با ستاره هایی که از فوتبال اروپا در این تابستان جذب کرده است، تبدیل به یک لیگ پر ستاره شده است.

1471