ستاره آرژانتینی منچسترسیتی گزینه جانشینی امباپه در پاری سن ژرمن

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی گزینه جانشینی امباپه در پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- خولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفت و حالا کار اتلتیکو مادرید برای جذب این بازیکن سخت شده است.

به گزارش فوتبالی، در تابستان امسال صحبت‌های زیادی مبنی بر جدایی خولیان آلوارز از منچسترسیتی شنیده می‌شود. او از زمان پیوستنش به منچسترسیتی، علی‌رغم عملکرد خوبش، اما نتوانست تبدیل به مهره‌ای ثابت در ترکیب منچسترسیتی شود. با وجود ارلینگ هالند، این مهاجم آرژانتینی فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نیاورده است و حالا می‌خواهد برای این‌که بیشتر فوتبال بازی کند راهی تیم دیگری شود.

خولیان آلوارز در ماه‌های اخیر مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مثل اتلتیکو مادرید و چلسی قرار گرفت. اتلتیکو مادرید پس از جدایی ممفیس دیپای و آلوارو موراتا سعی دارد تا یک مهاجم باکیفیت به خدمت بگیرد. مدیران این باشگاه در صورتی که بتوانند ژائو فلیکس را به فروش برسانند، شانس خوبی برای خرید خولیان آلوارز خواهند داشت، اما مسئله این است که فلیکس در حال حاضر هیچ پیشنهاد جدی‌ای ندارد. به همین خاطر، خرید آلوارز برای سیمئونه و تیمش دشوار خواهد بود.

به نقل از خورخه بارواله، پاری سن ژرمن هم به رقابت برای خرید خولیان آلوارز اضافه شده است. مدیران پاری سن ژرمن پس از جدایی کیلیان امباپه سعی دارند تا یک بازیکن بزرگ را جانشین او کنند. در ماه‌های اخیر گزینه‌های زیادی مثل خویچا کواراتسخلیا و رافائل لیائو به تیم فرانسوی لینک شدند و حالا خولیان آلوارز هم به جمع گزینه‌های آن‌ها اضافه شد. حال باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی برای خولیان آلوارز رقم خواهد خورد.

1428