منچسترسیتی با پیشنهادی بزرگ اجازه خروج مهاجم آرژانتینی را می‌دهد

منچسترسیتی با پیشنهادی بزرگ اجازه خروج مهاجم آرژانتینی را می‌دهد

 پایگاه خبری فوتبالی- خولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی که احتمال خروجش در این تابستان وجود دارد، تنها با یک پیشنهاد بزرگ سیتیزن‌ها را می‌تواند ترک کند.

 به گزارش فوتبالی، خولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی که در تیم منچسترسیتی با وجود ارلینگ هالند گزینه‌ی دوم خط حمله‌ی تیم پپ گواردیولا محسوب می‌شود، در این تابستان مورد توجه پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید و چلسی قرار دارد.

 به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، در حال حاضر هیچ پیشنهادی از سوی هیچ باشگاه داخل یا خارج انگلیس برای خولیان آلوارز ارائه نشده است اما احتمال می‌رود به زودی اقداماتی از تیم‌های خواهان او صورت بگیرد. باید منتظر ماند و دید. در چند روز اخیر تنها باشگاه پاری سن ژرمن مستقیما با ایجنت مهاجم آرژانتینی در تماس بوده است.

 به گفته‌ی رومانو، آلوارز ۲۴ ساله می‌خواهد به شکل مداوم و منظم بازی کند. سیتیزن‌ها فقط در صورت دریافت یک پیشنهاد بزرگ اجازه ترک تیم را به آلوارز خواهند داد به دلیل اینکه آن‌ها قصد فروش یا انتقال قرضی او را ندارند. منچسترسیتی تنها در صورتی مهاجم آرژانتینی را می‌فروشد که بازیکن به شکل واضح درخواست کند که می‌خواهد باشگاه را ترک کند و آن‌ها پیشنهاد بزرگی دریافت کنند.

 خولیان آلوارز که در تابستان ۲۰۲۲ از ریورپلاته آرژانتین به منچسترسیتی پیوست، در دو فصل اخیر پس از انجام ۱۰۳ بازی آمار ۳۶ گل و ۱۷ پاس گل را ثبت کرده است و دو قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، یک سوپرکاپ اروپا و یک لیگ قهرمانان اروپا را با سیتیزن‌ها بدست آورده است.

۱۴۲۸