هافبک جوان بارسلونا که توجه گواردیولا را جلب کرد

هافبک جوان بارسلونا که توجه گواردیولا را جلب کرد

پایگاه خبری فوتبالی- در نخستین دیدار دوستانه پیش‌فصل بارسلونا هافبک‌های جوان این تیم توانستند با عملکرد درخشان خود توجهات را به خود جلب کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا نخستین بازی دوستانه پیش‌فصل خود را مقابل منچسترسیتی برگزار کرد. این اولین بازی کاتالان‌ها زیر نظر هانسی فلیک بود که با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید اما بارسلونا موفق شد در ضربات پنالتی از سد قهرمان لیگ برتر انگلیس عبور کند. نکته جالب توجه در خصوص این بازی، درخشش هافبک‌های جوان بارسلونا بود.

مارک کاسادو و مارک برنال، زوج خط هافبک بارسا را در این مسابقه تشکیل دادند. این دو هافبک جوان در تمرینات توجه هانسی فلیک را به خود جلب کردند و حالا با توجه به مصدومیت فرنکی دی یونگ، گاوی و پدری این شانس را دارند تا در هفته‌های ابتدایی در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرند.

عملکرد درخشان این دو بازیکن باعث شد تا پپ گواردیولا در پایان بازی عملکرد آن‌ها را تحسین کند. سرمربی سابق بارسلونا و فعلی منچسترسیتی در این رابطه گفت: «مارک برنال بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. او می‌داند که چطور باید بازی را کنترل کند و وظایف پست خود را به خوبی می‌شناسد. هرچند همه بازیکنان بارسلونا عالی کار کردند. آن‌ها می‌دانند که در چه زمانی باید چه کاری انجام دهند. برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

همچنین گفته می‌شود که دلیل اصلی هافبک نخریدن بارسا در تابستان امسال، درخشش برنال و کاسادو در تمرینات بوده است. باید دید آیا این دو هافبک جوان می‎‌توانند در طول فصل انتظارات را برآورده کنند یا خیر؟

1428